Monday 10 February 2014

Sahabat sahabat baru.

InsyaAllah saya akan perkenalkan sahabat sahabat baru saya, iaitu buku2 yang saya beli di Maarad Lilkitab baru2 ni. Semua sekali 16 judul Alhamdulillah.

Saya meyakini bahawa buku ialah sebaik2 teman. Kawan yang tidak pernah cemburu dengan kita. Tidak jemu dengan kita sehinggalah kita yang jemu kepadanya. Teman yang pandai menjaga segala aib dan rahsia kita. Teman yang mampu memberi nasihat yang paling baik yang ketika kita sangat berhajat. Teman yang setia dan teman yang tidak pernah membosankan.

Inilah sebaik2 teman.

InsyaAllah, berikan saya sedikit masa dan saya akan perkenalkan mereka semua. Kesemua 16 judul itu ialah dalam bidang fiqh perubatan. Ini sebahagian daripada mereka.

No comments:

Post a Comment

Catatan lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...